.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايجاد بيش از 83 هزار فرصت شغلي در استان

شمال نیوز: بيش از 17 ميليارد تومان تسهيلات در سال 91 به حوزه مشاغل خانگي استان پرداخت شده است.

معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار مازندران گفت: در سال گذشته 83 هزار و 599 فرصت شغلي در مازندران ايجاد و در سامانه رصد به ثبت رسيد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، ولي الله فرزانه در نخستين جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان در سال جاري با اشاره به اينكه تعهد ايجاد فرصت شغلي استان در سال گذشته 98 هزار و 804 بود، بيان داشت: بيش از 84 درصد تعهد اشتغالزايي استان در سال 91 محقق شد.
وي افزود: اين در حالي ست كه سامانه رصد هم چنان در حال دريافت باقيمانده آمار دستگاه هاي اجرايي استان كه يقيناً اين ميزان افزايش خواهد داشت.
فرزانه ادامه داد: از اين ميزان فرصت شغلي ايجاد شده، 20 هزار و 95 شغل در بخش مسكن و 63 هزار و 504 فرصت شغلي نيز در ساير بخش ها ايجاد شده است.
معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار مازندران تصريح كرد: 52 درصد اشتغال ايجاد شده مربوط به بخش خدمات، 37 درصد در حوزه كشاورزي و 11 درصد مربوط به بخش صنعت است.
فرزانه از پرداخت بيش از 80 ميليارد تومان تسهيلات خوداشتغالي سال گذشته در مازندران خبر داد و گفت: هم چنين بيش از 17 ميليارد تومان تسهيلات در سال 91 به حوزه مشاغل خانگي استان پرداخت شده است. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.